Annulering & betaling
Vragen over annuleren en betalen inschrijving
Q: Hoe annuleer ik mijn inschrijving?
Een inschrijving kan geannuleerd worden door een e-mail te sturen aan pao@law.leidenuniv.nl
Q: Op welk termijn krijg ik bij annulering van een cursus mijn geld gerestitueerd?
Zie onze Algemene voorwaarden wanneer restitutie mogelijk is: Annulering door deelnemer en Annulering door Leiden Law Academy. Doorgaans is de termijn van restitutie gemiddeld 2 weken.
Q: De factuur moet ingediend worden als e-factuur hoe maak ik dit kenbaar?
Specifieke factuureisen graag doorgeven via een e-mail aan pao@law.leidenuniv.nl
Q: Om de factuur betaalbaar te stellen binnen mijn organisatie dient er ordernummer op de factuur te staan, hoe kan ik dit doorgeven?
Tijdens het inschrijfproces kunt u een kenmerk vermelden bij de factuurgegevens. Het is dus van belang dit ordernummer bij de hand te hebben tijdens het inschrijven omdat u de factuur direct ontvangt na de inschrijving.
Bekijk ons cursusaanbod
Op zoek naar een juridische cursus in uw interessegebied? Bekijk ons actuele cursusaanbod.
Nieuwsbrief Leiden Law Academy
Op de hoogte blijven van interessante cursussen en specialisatieopleidingen in uw rechtsgebied? Schrijf u in voor onze nieuwsbrief.
Contactgegevens
Heeft u vragen over onze producten of diensten, of ontvangt u graag advies op maat? Neem dan contact met ons op!
Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag per telefoon/mail tussen 09.00 – 12.30 en 13.30 – 16.00
Per mail:
pao@law.leidenuniv.nl
Telefoon
071-5278666